СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Нови 5 магазина до септември планира JYSK в страната
 Facebook

Нови 5 магазина до септември планира JYSK в страната



19.04.2019 / 12:25 - CityBuild.bg

От международната верига споделиха какво предстои предвид предстоящото откриване на пълния капацитет на дистрибуционния център в Божурище.

 

В месеца на своята 40-годишнина датската верига JYSK представи у нас новата си пролетно-лятна колекция за екстериорен дизайн и декорация на специално градинско събитие. На фокус бяха сериите BAMLE и BEDER, както и трите основни тенденции, на които новата колекция е подчинена - Sunbaked, Harmony и Nordic light /вижте повече в CityBuildHOME.bg/. От JYSK България споделиха и плановете си за развитие у нас тази година.

 

 

Радваме се, че любителите на изчистения скандинавски дизайн стават все повече. Това показват и нашите резултати за миналата година, за това говори и успешното разрастване на компанията. В месеца си на 40-годишния ни юбилей открихме първия си магазин в още една държава от семейството на JYSK - Ирландия, където до края на годината ще отворим още 15 обекта. В България плановете ни са да открием поне още 5 обекта на JYSK България до края на август, да увеличим положителния ръст от финансовата 2017/2018 г., както и да запазим досегашния темп на експанзия", сподели Александру Брату, Country Manager за Румъния и България.

 

 

JYSK България е сред най-бързоразвиващите се в региона, а компанията бе обявена и за Инвеститор на годината за 2018 г. До края на есента предстои и дистрибуционният център в Божурище - своеобразен хъб за региона, да заработи със 100% от капацитета си, като планираме да наемем поне още 100 души само за тази база. Сигурен съм, че и в настоящата година ще успеем да постигнем заложените цели и в края на финансовия ни отчет през септември отново да се поздравим с положителни резултати", заяви Георги Василев, регионален мениджър.

 

 

Компанията се развива стремглаво и ежедневно се стремим да предлагаме по-добро обслужване и качество на клиентите си. Истината обаче е, че същият стремеж влагаме и по отношение на нашите служители. Търсим хора, които обичат предизвикателствата, горят в работата си и са професионалисти в своята област. От своя страна предлагаме множество възможности за развитие, обучение, придобивки, гъвкаво работно време, както и не малко поводи за забавление. Дистрибуционният център в Божурище ни дава възможността вече да сме на едно място с всички колеги, които работят и в администрацията, и в логистичната база, като за тази година основният ни фокус ще са колегите в складовата част", каза Мая Петрова, HR бизнес партньор.

 

Снимки: CityBuild.bg

 

JYSK е международна верига от магазини със скандинавски корени, която предлага всичко за дома. Първият магазин е отворен на 2 април в Дания през 1979 г. Днес JYSK има над 2700 магазина в над 52 държави. В Германия и Австрия магазините се наричат Dänisches Bettenlager, а в останалата част на света - JYSK.

 

JYSK е собственост на датския търговец Ларс Ларсен, който притежава известен брой компании с общ годишен оборот за финансовата 2016/2017 година (финансовата година за JYSK приключва в края на Q3, през месец септември) от 3,35 млрд. евро и печалба преди облагане в размер на 444 млн. евро.

 

В България JYSK стъпва на пазара през 2005 г. До днес веригата магазини има 26 обекта в 18 български града с над 300 служители. Логистичният  център на JYSK България се намира в държавен индустриален парк в Божурище. Това е и четвъртата за датската компания подобна база в света.

 

Логистичната база на JYSK е със застроена площ от 90 000 кв.м. Разположението й е подходящо за снабдяване на магазините в България, Гърция, Румъния, Словения, Босна и Херцеговина Хърватия и Сърбия. В България реализацията на проект от такъв мащаб се изпълнява  за първи път, като характерното за него е, че е най-високото логистично съоръжение в България - включва два т.нар. високостелажни автоматизирани складове, транспортен коридор, приемна зона, логистична зона за интернет търговия, както и административна сграда, портал и паркинги.

 

 

 
още от Новини

още от Страната