СПРАВОЧНИЦИ И КАТАЛОЗИ

Съсловни организации

Области и общини

Каталог

НОРМАТИВНА УРЕДБА

Държавен вестник

Български закони

Обществени поръчки

Търгове

Документи и становища

ПОЛЕЗНО ЗА ВСИЧКИ

Финансиране

Семинари и дискусии

Студентска информация

Полезни връзки

А Н К Е Т А
Необходима ли е промяна в подхода по отношение на регионалната политика?

 Да
 Не
 Не мога да преценя


BGtop
Ще завишим контрола върху фирмите за строителен надзор
 Facebook

Ще завишим контрола върху фирмите за строителен надзор



21.09.2018 / 13:28 - CityBuild.bg

Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова.

 

Трябва да бъде завишен инвеститорският контрол върху всички действащи и бъдещи проекти, изпълнявани от Министерството на регионалното развитие и благоустройството. Упражняваният от ДНСК контрол трябва да бъде ефективен и ще държа да бъде завишен контролът върху лицензираните фирми за строителен надзор. Ще помислим и ако трябва ще променим нормативната база, така че да няма приет инфраструктурен проект, който да не може да бъде въведен в експлоатация, без да е качествен. Това заяви в Сутрешния блок на БНТ министърът на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова.

 

Тя посочи, че ще продължи политиката за нови магистрални и скоростни пътища, за рехабилитация и ремонт на съществуващата републиканска пътна мрежа и ускорената работата по водната реформа. Министърът напомни, че през 2019 г. ще стартират инвестиционните проекти, по които ВиК операторите ще бъдат бенефициенти за пръв път по Оперативна програма „Околна среда 2014-2020". Ще продължим работата за успешното въвеждане на тол системата, което е изключително важен приоритет, защото с новия метод за електронно събиране на такси за изминато разстояние от тежкотоварните автомобили очакваме повече приходи, с които да можем да работим за нови пътища и рехабилитация на съществуващи, каза още Аврамова.

 

 

Във връзка с работата по пътищата в Северна България министърът коментира, че автомагистрала „Хемус" е обект, който безспорно трябва да бъде завършен. Този участък е важен за развитието на Северна България, когато говорим за балансирано развитие на регионите - трябва да изпълним това със съдържание. Петя Аврамова напомни, че АМ „Тракия" е изиграла своята роля за Южна България.

 

Изключително важен е и скоростният път „Видин - Ботевград", който трябва да свърже „Дунав мост 2" с магистралите „Хемус", „Тракия" и „Струма", работата по завършването на която няма как да не се отчете. Важна е и магистрала „Русе - Велико Търново". Процедурите по изпълнението й ще стартират след решението на Върховния административен съд.

 

Хора със знание и опит като Николай Нанков трябва да бъдат включени в работата, така че за мен ще бъде много ценно да ползвам неговите знания и опит. Той ще бъде един от стълбовете в министерството, ако приеме тази възможност да остане. Засега няма решение по този въпрос, каза министър Аврамова в отговор на въпрос дали е възможно предшественикът й да остане в министерството като заместник-министър.

 

Видеозапис на интервюто с министъра на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова за БНТ може да бъде намерен на интернет страницата на МРРБ.

 

 
още от Новини

още от Страната

още от Избрано