50 години ЕТЕМ: Успешната пазарна история изисква много работа, време и търпение

134

Това споделя мениджърът продажби в ЕТЕМ БГ Христина Масларова


Снимка: ЕТЕМ

Тази година ЕТЕМ става на 50 години - това е половин век пазарен опит. Как бихте определили извървяният път и развитие на компанията на българския пазар?

Половин век опит е много време от гледна точка на един човешки живот и едновременно с това е едва началото, ако погледнем нещата по-глобално и в пазарна перспектива. За тези 50 години ЕТЕМ е извървяла дълъг път, осеян с много препятствия, предизвикателства и успехи, които са допринесли за развитието и непрекъснатото усъвършенстване на нашите продукти. Стремежът на ЕТЕМ е да надгражда постигнатото дотук и да изненадва пазара с нови системни решения, които да отговорят на съвременните тенденции за устойчива градска среда, както и на най-смелите в архитектурно отношение проекти.

Успешната пазарна история всъщност е еволюцията на една компания, която изисква много работа, време и търпение. ЕТЕМ има и невероятен екип от професионалисти, отдадени на работата си, които имат своята важна роля за развитието на компанията не само в България, а и в международен план.

Вие сте директор на едно от най-важните звена на компанията – търговският отдел. Как се ръководи успешно търговски екип?

Първото и най-важно нещо е да изградиш екип в истинския смисъл на думата, а не просто група от хора, които работят в един отдел. Това става с изграждане на доверие към техния ръководител, както и между тях самите. Много е важно хората да усещат подкрепата на колегите си и да имат общи цели, които да припознават като свои. Това увеличава много потенциала на хората и тяхната мотивация, тъй като всеки човек по различен начин може да спомогне за постигането на общата цел. Хората в екипа са като пъзел - всеки е уникален сам по себе си и има своето точно и правилно място в общата „картина“ и добре работещия механизъм. Екипът е ключов фактор за всяка успешна компания. Аз съм горда с моя екип.

Кои са предизвикателствата, които си поставяте за следващата 2022 година?

Искрено се надявам следващата година да успеем да запознаем нашите партньори и клиенти с всички нови системи и решения, разработени през последните две години. За съжаление този процес малко или много беше възпрепятстван от пандемичната обстановка. Убедена съм, че новите ни системи и специализирани решения ще заздравят позициите ни на пазара, като ще отворят и нови възможности в сектори, в които досега сме били по-слабо представени. Всъщност, предизвикателствата са това, което ни кара да излезем от зоната си на комфорт и да се развиваме.

Какви са последните световни тенденции в проектирането и производството на архитектурни системи?

Опазването на околната среда и намаляването на влиянията от човешката дейност са тенденциите на бъдещето, които стоят пред всяка компания, независимо от нейния сектор. Науката и технологиите вече работят активно „ръка за ръка“, за да може всеки материал и ресурс да се използват оптимално за създаването на качествен продукт с най-добрите характеристики и минимално негативно въздействие. При развиването на продуктите на ЕТЕМ нашите инженери си поставят за цел нещо много важно - да постигнат максимални технически резултати с оптимално количество вложен материал, комбинирани с изчистена, стройна и елегантна визия.

ОЩЕ НОВИНИ

Два български обекта са номинирани в международния конкурс Baumit Life Challenge

Два български обекта са номинирани в международния конкурс Baumit Life Challenge

Това са Къща „Плочата“ в Плевен и сградата на Българска академия на науките на пл. „Народно събрание“ в София

Траур за старши партньор Томас Й. Хьорман

Траур за старши партньор Томас Й. Хьорман

Той беше трето поколение управител на семейната компания Hörmann, която под негово ръководство се разви до производител на врати от световен мащаб, при което запази здравите корени в Щайнхаген, Източна Вестфалия

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Продуктите в акцията са 100% въглеродно неутрални и впечатляват с висок стандарт за безопасност

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

Влезте в света на новия лукс и иновациите с разказ за представянето на под-марката на събитието миналата година и очакването от предстоящото издание

По пътя към успешна кариера със съдействието на АЛУКЬОНИГЩАЛ

По пътя към успешна кариера със съдействието на АЛУКЬОНИГЩАЛ

Компанията инвестира своите опит и знания в развитието на младите бъдещи архитекти

Terazid G-22 (Betoncontact) е висококачествен контактен грунд

Terazid G-22 (Betoncontact) е висококачествен контактен грунд

Продуктът на ТЕРАЗИД служи за създаване на връзка между стари нестабилни основи и нови мазилки и настилки