АЛУКЬОНИГЩАЛ проведе уникално събитие в полите на Рила планина - AKS Young Generation Event
На запомнящо се за по-младото поколение преживяване бяха поканени представители на топ автомобилни брандове и се проведе Test Drive на едни от най-атрактивните и актуални модели автомобили
Сред прохладата и живописните гледки в полите на Рила планина „Алукьонигщал“, съвместно с издателите на реномираното списание за автомобили AUTO BILD България, проведе уникално по рода си събитие за своите партньори.
„AKS Young Generation Event е мероприятие, насочено към по-младото поколение, бъдещи наследници на бизнеса от нашите партньорски фирми - производители на алуминиеви и PVC системи Schüco. Желанието ни беше, наред с възможността за запознанства и общуване, да създадем запомнящо се преживяване. С подкрепата на списание AUTO BILD България поканихме представители на топ автомобилни брандове и организирахме Test Drive на едни от най-атрактивните и актуални модели автомобили“, споделя Александра Гуджукова, маркетинг мениджър в „Алукьонигщал България“.
Сред брандовете на събитието бяха: BMW (с електрическия автомобил BMW iX); Mercedes (с електрическия AMG EQE 43 4MATIC); DS (с хибридния DS4 E-TENSE); Honda (с хибридните автомобили Honda CR-V e:HEV и Honda HR-V e:HEV); Skoda ( Skoda Kodiaq FL); Hyundai (с автомобилите Hyundai Santa Fe и Hyundai Staria); Subaru (Subaru XV) ; Nissan (с хибридния Nissan Qashqai); Opel (с автомобилите Opel Astra и Opel Grandland); Renault (с хибридния Renault Austral); Dacia (Dacia Jogger).
След приключване на организирания Test Drive всички гости на мероприятието имаха възможност да оценят автомобилите. Резултатите показват, че най-силно впечатление сред присъстващите е направил автомобилът DS4 E-TENSE, а за автомобил с най-добър дизайн е определен BMW iX.