GROHE предложи дигитално преживяване в 360° виртуални стаи в уникалния си пътуващ камион

112

По време на Архитектурно-строителната седмица компанията представи и нови решения с акцент върху устойчивостта и иновациите  


Впечатляващият пътуващ камион на компанията GROHE X Motion - дигитално студио и изложбено пространство в едно, беше позициониран по време на изложението Архитектурно-строителна седмица в Интер Експо Център в София от 30 март до 2 април. Уникалният камион на GROHE пристигна от Германия, като София беше първата му спирка преди да се отправи към други точки на света.


Като мобилен център на марката, всеки GROHE X Motion Truck има вградена сцена с голям LED екран. Това позволява на компанията да бъде домакин на местни събития навсякъде и по всяко време, които са достъпни в платформата GROHE X за потребители от цял свят.  


Камионът GROHE X Motion Truck предлага 3D изживяване - чрез 360° виртуални стаи посетителите разглеждат продуктите чрез очила за виртуална реалност, които позволяват интерактивно навигиране в различните пространства. 

Мобилните шоуруми представят GROHE с  разнообразно продуктово портфолио и специализирани подбрандове. Избрани продукти са изложени и физически на място. Те са пряко свързани с други виртуални продукти, с които заедно пренасят посетителите в цялостни интериорни концепции за баня.  
 
 
 
 

Освен виртуалните стаи и възможността да се разгледат продукти на място, по време на Архитектурно-строителната седмица Citybuild и GROHE България организираха презентация, на която управителят на компанията Димо Димов представи нови решения с акцент върху устойчивостта и иновациите.

В продължение на много десетилетия GROHE е отдадена на ценностите на марката за технология, качество, дизайн и устойчивост. Продуктите на компанията гарантират икономична консумация на вода и енергия, без компромис с удобството. Дизайнът е синтез на форма и функция и търси емоционална връзка с потребителя, а частите на продуктите, лекотата на управление и изящният вид минават през многобройни тестове за издръжливост. Само през последните десет години повече от 490 награди за дизайн и иновации, както и няколко награди за устойчивост потвърдиха успеха на GROHE. Компанията е избрана и от списание FORTUNE сред топ 50 компании, които променят света.
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

GROHE изпълнява високи международни стандарти за качество. Това включва например лансирането на четири най-продавани продукта като Cradle to Cradle Certified® варианти. Това са смесителите GROHE BauEdge S-Size, GROHE Eurosmart S-Size и GROHE Eurosmart Kitchen, както и комплектът за душ GROHE Tempesta. Освен това, устойчивото въздействие на GROHE BauEdge и GROHE Eurosmart е подобрено с технологията SilkMove ES, като ES означава пестене на енергия. Технологията предотвратява ненужното използване на топла вода, като подава само студена, когато лостът на крана е в средно положение. В допълнение към получаването на сертификати и за други продукти, GROHE вече се справя и със следващи предизвикателства.

Снимки: GROHE и Citybuild

ОЩЕ НОВИНИ

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Целта е да се постигне по-добър контрол на качеството, да се подобрят условията на труд, да се повиши производителността и да се намалят разходите

Шоурумът на ЕТЕМ в Пловдив получи престижна награда DIBLA DESIGN AWARDS

Шоурумът на ЕТЕМ в Пловдив получи престижна награда DIBLA DESIGN AWARDS

Отличията за интериорен и продуктов дизайн са авторитетна оценка за професионализъм и талант

Новите PVC системи FocusIng и Perfect от Schüco бяха представени на Fensterbau Frontale 2024

Новите PVC системи FocusIng и Perfect от Schüco бяха представени на Fensterbau Frontale 2024

Изложението се проведе между 19 и 22 март в Нюрнберг, Германия

На Световния ден на водата GROHE отправя глобален призив за нейното опазване

На Световния ден на водата GROHE отправя глобален призив за нейното опазване

Една от водещите световни марки за цялостни решения за баня и кухненско оборудване предлага иновативните решения, необходими за справяне с този проблем

Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

След повече от 30 години лидерство компанията е готова да покори международния пазар с нов индустриален бранд и ново продуктово портфолио

Индустриален стил за жилищни помещения от Hörmann - плъзгащи се врати с лофт дизайн от стомана и стъкло

Индустриален стил за жилищни помещения от Hörmann - плъзгащи се врати с лофт дизайн от стомана и стъкло

Групата предлага елегантно висококачествено решение за съвременно разпределение на помещенията