GROHE спестява 37 милиона пластмасови елементи годишно

231

Компанията се стреми да елиминира цялата ненужна пластмаса в продуктовите опаковки


С десетократно увеличение на замърсяването на океаните с пластмасови отпадъци от 1980г. насам е необходимо да предприемем незабавни действия за справяне с кризата със замърсяването. Въпреки че продуктови решения без пластмаса са все по-търсени както от потребителите, така и от регулаторите, възможностите все още са ограничени, което възпрепятства развитието на всички индустрии. Малките стъпки обаче могат да имат незабавно и осезаемо въздействие и това е един от основните стимули зад усилията за премахване на пластмасата от опаковките на продуктите на GROHE - водеща световна марка за решения за баня и кухненски смесители. През 2018 г. компанията си постави за цел да премахне всякаква пластмаса от своите опаковки като един от трите основни стълба на своята инициатива за по-малко пластмасови отпадъци. Но екипът, заел се с тази задача, осъзнава, че тази пълна промяна не може да бъде осъществена с наличните опции за опаковане.

Фактори като настоящите механизми за рециклиране и липсата на алтернативи без пластмаса за защита, особено за деликатни продуктови повърхности, все още представляват огромно предизвикателство не само за марката GROHE, но и за всички индустрии. И въпреки това компанията отбелязва големи постижения – към момента тя спестява 37 милиона пластмасови елементи годишно, като елиминира цялата ненужна пластмаса в продуктовите опаковки. Това се равнява приблизително на отпадъци от пластмасови опаковки, генерирани от повече от 4300 граждани на ЕС в продължение на една година.

Използването на опаковки с намалено съдържание на пластмаса може да бъде постигнато само чрез комплексен подход, включващ нови иновации и модификации – необходимо е мислене извън рамките. GROHE разработва и интегрира някои прости, но въздействащи промени - продуктова част от структурата за вграждане GROHE Rapid например вече се използва за съхранение на по-дребните свободни части при транспортиране. Тази малка модификация е от голямо значение, спестявайки 26 тона полиетиленови опаковки годишно.

ОЩЕ НОВИНИ

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Целта е да се постигне по-добър контрол на качеството, да се подобрят условията на труд, да се повиши производителността и да се намалят разходите

Шоурумът на ЕТЕМ в Пловдив получи престижна награда DIBLA DESIGN AWARDS

Шоурумът на ЕТЕМ в Пловдив получи престижна награда DIBLA DESIGN AWARDS

Отличията за интериорен и продуктов дизайн са авторитетна оценка за професионализъм и талант

Новите PVC системи FocusIng и Perfect от Schüco бяха представени на Fensterbau Frontale 2024

Новите PVC системи FocusIng и Perfect от Schüco бяха представени на Fensterbau Frontale 2024

Изложението се проведе между 19 и 22 март в Нюрнберг, Германия

На Световния ден на водата GROHE отправя глобален призив за нейното опазване

На Световния ден на водата GROHE отправя глобален призив за нейното опазване

Една от водещите световни марки за цялостни решения за баня и кухненско оборудване предлага иновативните решения, необходими за справяне с този проблем

Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

Профилинк е с нова корпоративна идентичност и става част от индустриалната група LINKIN

След повече от 30 години лидерство компанията е готова да покори международния пазар с нов индустриален бранд и ново продуктово портфолио

Индустриален стил за жилищни помещения от Hörmann - плъзгащи се врати с лофт дизайн от стомана и стъкло

Индустриален стил за жилищни помещения от Hörmann - плъзгащи се врати с лофт дизайн от стомана и стъкло

Групата предлага елегантно висококачествено решение за съвременно разпределение на помещенията