GROHE стартира кампанията Goes Green
Фирмата поема отговорност да засади по 10 дървета за всеки термостат или душ система с термостат, закупени до края на октомври 2021г.
Една от основните ценности на марката GROHE е устойчивото развитие. Компанията провежда различни инициативи и подпомага проекти за намаляване на пластмасовите отпадъци и почистване на водите. Една от тези инициативи е намаляването на пластмасовите опаковки, които марката използва за своите продукти.
Този път GROHE България решава да обърне внимание и на горите. Дърветата са също толкова важни за хората, колкото и водата. Горите подобряват качеството на околната среда, като намаляват шума, възпират силните ветрове и поглъщат праха и газовете. Те имат решаващо влияние върху водния режим на реките и езерата, предпазват почвата от ерозия и регулират температурата. Влошаване на качеството на въздуха и унищожаване на биоразнообразието са само някои от негативните ефекти, до които води обезлесяването. GROHE се стреми да насочи вниманието към нещата, които заедно можем да променим. Засаждането на нови дървета е чудесен начин да повлияем позитивно на състоянието на горите в България.
От април тази година GROHE стартира кампанията GROHE Goes Green. Инициативата има за цел да допринесе за обновяването на горите в България. В основата на кампанията е заложен именно термостатният смесител, тъй като сам по себе си той носи ползи за околната среда. Термостатните смесители ви позволяват предварително да зададете предпочитана от вас температура на водата. Всеки път когато стартирате смесителя, той сам ще регулира дебита на топлата и студената вода, за да осигури желаната температура и да я поддържа постоянна през цялото време на къпане, като компенсира промените в налягането на топлото и студено водоподаване. По този начин технологията допринася за спестяване на ресурси в дългосрочен план, тъй като изразходва точно толкова вода и енергия, колкото е необходимо, и няма нужда водата да тече напразно, докато нагласявате точната температура.
Повече информация за кампанията може да откриете в социалните мрежи на Grohe Bulgaria.