Multipor става първата въглеродно неутрална търговска марка за изолационни продукти на КСЕЛА

123

Групата се стреми да оказва положително въздействие върху околната среда и климата със своите устойчиви и енергийно ефективни материали, както и чрез участието си в проекти срещу промените на климата


В рамките на своя ангажимент за борба с изменението на климата групата КСЕЛА предлага на своите клиенти възможност да допринесат за смекчаване на изменението на климата. Компанията ще компенсира емисиите на CO2 при производството на минерални изолационни плочи, превръщайки Multipor® в първата въглеродно неутрална марка на групата.

КСЕЛА си е поставила задачата да допринесе значително за намаляване на емисиите на парникови газове и за опазване на климата. Една от основните цели на компанията е интензивно да намали собствените си емисии на въглероден диоксид с 30% до 2030 г. Повече подробности за екологичната, социална и управленска стратегия (ESG strategy) ще намерите тук.

За марката Multipor компанията отива една крачка напред и компенсира емисиите на CO2 от продуктите и от системните аксесоари. Заедно с партньора в компенсирането на емисиите ClimatePartner КСЕЛА измери количествата CO2, които се отделят при производството на Multipor (включително дължащите се на суровини, опаковки, логистика и отделени отпадъци) и компенсира всички неизбежни емисии чрез подкрепа на проекти за действия срещу промените на климата. Тези проекти намаляват емисиите чрез рекултивиране и повторно залесяване, чрез замяна на вредни технологии с алтернативни или чрез други дейности, които се явяват благоприятни за климата и са сертифицирани по международни стандарти.

Групата КСЕЛА избра два сертифицирани проекта за опазване на климата в Европа, които имат важен принос в борбата с глобалното затопляне. Един от тях е в Лихтенау в Германия, който подпомага повторното навлажняване и ренатурация на торфищата, които могат да съхраняват значителни количества CO2. Другият проект е вятърната централа „Свети Никола“ в Североизточна България, която произвежда енергия от вятъра без изкопаеми горива.

КСЕЛА обнови и външния вид на Multipor: от сега нататък марката ще се представя в зелено - от публичните комуникации до фолиото на опаковката. Ребрандирането показва, че екологичното мислене и действие са здраво застъпени в компанията.

Минералните изолационни плочи на Multipor се отличават с отлични изолационни свойства, спомагат за по-малко потребление на енергия в сградите и за по-здравословен климат в помещенията. „Новият облик на Multipor укрепва идентичността на марката и извежда на преден план нейната устойчивост“, отбелязва Мартин Киндт, ръководител на направление „Иновации и стратегически маркетинг“ в групата КСЕЛА.

Multipor съчетава по изключителен начин свойствата огнеустойчивост, паропропускливост и капилярна активност. В допълнение изцяло минералният продукт е напълно рециклируем. Изолационните плочи се произвеждат от естествени суровини, не съдържат фибри и вредни съставки. Специфичните им характеристики ги правят устойчив и интелигентен избор навсякъде в строителството – от мазето до покрива, в жилищни, търговски и промишлени сгради.

КСЕЛА Груп предлага иновативни, безопасни и устойчиви строителни материали, както и цялостни решения за енергоефективно, здравословно и оптимизирано от гледна точка на разходите строителство. С оборот от 1,6 милиарда евро, 95 завода и над 7 000 служители, групата е един от водещите международни производители на строителни и изолационни продукти. КСЕЛА е компания майка на марки като Ytong, Silka, Hebel и Multipor и е пионер в дигитализацията на строителните технологии със своята услуга за автоматизирано проектиране blue.sprint.

За повече информация относно Xella Group посетете: www.xella.com.

ОЩЕ НОВИНИ

Траур за старши партньор Томас Й. Хьорман

Траур за старши партньор Томас Й. Хьорман

Той беше трето поколение управител на семейната компания Hörmann, която под негово ръководство се разви до производител на врати от световен мащаб, при което запази здравите корени в Щайнхаген, Източна Вестфалия

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Hörmann предлага врати на атрактивни промоционални цени в рамките на годишната Европейска акция 2024

Продуктите в акцията са 100% въглеродно неутрални и впечатляват с висок стандарт за безопасност

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

Влезте в света на новия лукс и иновациите с разказ за представянето на под-марката на събитието миналата година и очакването от предстоящото издание

По пътя към успешна кариера със съдействието на АЛУКЬОНИГЩАЛ

По пътя към успешна кариера със съдействието на АЛУКЬОНИГЩАЛ

Компанията инвестира своите опит и знания в развитието на младите бъдещи архитекти

Terazid G-22 (Betoncontact) е висококачествен контактен грунд

Terazid G-22 (Betoncontact) е висококачествен контактен грунд

Продуктът на ТЕРАЗИД служи за създаване на връзка между стари нестабилни основи и нови мазилки и настилки

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Нов стандарт за инсталации за пастообразни продукти е внедрен в БАУМИТ БЪЛГАРИЯ

Целта е да се постигне по-добър контрол на качеството, да се подобрят условията на труд, да се повиши производителността и да се намалят разходите