“Малките пет кьошета” в София с коледна украса с кауза

135

Търговците от емблематичното кръстовище ще набират средства за мечешкия отряд на WWF


Този декември емблематичното кръстовище на „Малките пет кьошета“ в София се превръща в коледна картичка с кауза. С помощта на Столична община и съседи от околните къщи там е подредена украса от пчели, мечки, дървета и други герои от зелените каузи, които Mastercard подкрепи през тази година. В каузата за устойчиво развитие се включват и малките бизнеси от “Малките пет кьошета”, които ще продават продукти, процент от чиито продажби ще бъде дарен за работата на мечешкия отряд на на WWF България.

Всеки може да подкрепи зелената инициатива, като купи подарък с кауза от някое от магазинчетата на “Малките 5”: ресторанта „Слънце и луна“, смесен магазин Zoya, бръснарницата Balkan Barber, Boutique Minó 1923, издателство “Рибка”, галерията за авторски бижута SABAI и новооткрития магазин за бижута на бранда YAGODA на Ваня Щерева и Надя Офан. Те ще предлагат бурканчета с истински мед и други еко продукти, като процент от продажбата им ще бъде дарен за работата на WWF за дивите мечки.

„Тази година имаме едно голямо послание към всичките си картодържатели по света – включете се в спасяването на природата“, споделя Ваня Манова, мениджър на Mastercard за България, Северна Македония, Албания и Косово. “Тази украса е нашият подарък за софиянци, с благодарност, че стотици от тях се включиха в нашите инициативи – картирахме градски дървета, чистихме Струма, спасяваме мечките, отглеждаме кошери… Горда съм със свършеното до сега, но това поставя само началото на нашия ангажимент като компания”, казва тя.

През годината Mastercard осинови кошери с над 40 млн. пчели с истински мед на Pollenity, подкрепи акцията на Harmonica organic foods, в която бяха събрани над 1 200 чувала с боклук и 600 кг рециклирана пластмаса от поречието на река Струма и участва в старта на първата дигитална карта на дърветата в България „ЕдноДърво“ и отбелязването на над 13 000 градски дървета на нея, а с всяка транзакция българските клиенти на компанията помогнаха за засаждане на 20 000 дървета в най-пострадалите от дефорестация райони в света - като част от мащабната инициатива Priceless Planet.

ОЩЕ НОВИНИ

Младежката програмата на WWF България посвещава новия си семестър на търсене на зелени иновации, технологии и решения

Младежката програмата на WWF България посвещава новия си семестър на търсене на зелени иновации, технологии и решения

Семестърът е седми по ред в образователната програма на природозащитната организация Panda Labs и привлича млади хора с интереси към опазването на околната среда и предприемачеството

С дебат и лекции представят културното наследство на Сливен

С дебат и лекции представят културното наследство на Сливен

Събитието ще се проведе в международния ден за опазване паметниците на културата - 18 април

Близо 100 са участниците в 20-ото юбилейно издание на изложение ТЕХНОМЕБЕЛ

Близо 100 са участниците в 20-ото юбилейно издание на изложение ТЕХНОМЕБЕЛ

Изложителите от България и чужбина ще представят над 300 регионални и световни брандове

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

GROHE SPA на Седмицата на дизайна в Милано

Влезте в света на новия лукс и иновациите с разказ за представянето на под-марката на събитието миналата година и очакването от предстоящото издание

Община Бургас смята да изгради високотехнологичен академичен център с международен кампусен комплекс

Община Бургас смята да изгради високотехнологичен академичен център с международен кампусен комплекс

Проектът е в рамките на успешно преминалата етапа на оценка на административно съответствие и допустимост концепция за интегрирани териториални инвестиции